AXS Transticket värvar ny client service manager

Madeleine Berglund

AXS Transticket satsar på att säkerställa fortsatt hög kvalitet mot kunder och marknaden, och stärker därför organisationen med Madeleine Berglund som client service manager. Madeleine, med lång erfarenhet inom bland annat process- och affärsutveckling, påbörjade sin anställning i bolaget i början av oktober.

– Bolaget befinner sig i en stark tillväxtfas och för att fortsätta hålla hög kvalitet på vår service och support anställer vi nu Madeleine Berglund som client service manager. Madeleine kommer arbeta nära vårt supportteam och våra kunder för att bibehålla kvalitet på service och support i vår fortsatta resa mot ytterligare marknadsandelar, säger Jonas Ekegren, managing director på AXS Transticket.

Madeleine Berglund har lång erfarenhet inom bilindustrin, och främst bilfinansiering. Hon kommer närmast från Volkswagen Finans där hon arbetat de senaste 15 åren. Fokus har länge varit på att skapa struktur och att utveckla.

– Mina roller har varit väldigt fokuserade på processutveckling, systemutveckling och affärsutveckling i massa former. Under lång tid jobbade jag på projektkontoret på Volkswagen Finans som projektledare, där jag drev ett antal processutvecklingsprojekt i syfte att effektivisera processer och digitalisering, säger Madeleine Berglund, ny client service manager på AXS Transticket.

Genom utveckling och effektivisering av processer samt kravställning av system, har hon fått stor erfarenhet och kompetens för att behålla kvalitet genom hela resan. En resa där medarbetarna har en stor betydelse.

– Jag hoppas kunna bidra med både process- och systemutvecklingskompetensen, men också med att bygga team och framgångsrika team. Att bygga det här teamet, det tycker jag känns väldigt utmanande och roligt. Jag har blivit väl omhändertagen de här första dagarna och jag tycker att de har en positiv inställning och jag känner att de vill, säger Madeleine Berglund.